Bonesabstinens

Nu är det första dagen den här veckan som jag faktiskt tittar på Bones. Har börjat få lite abstinens över det hela faktiskt. Men visst jag har ju hittat på vettigare saker de andra dagarna, men ja. Just denna tiden så är det min tid framför tv:n. Nu låter jag säkert väldigt hemsk för jag vill ju också för tillfället ha tv:n alla dagar i veckan kl. 20.00 eftersom måndag är det The Biggest Loser, Tis-Fre är det Idol som gäller, fast det är ju bara denna veckan som det kommer vara så för nästa vecka så förblir Idol på fredagar precis som vanligt.

Återigen till Bones. Jag är som sagt helt fast i den serien. Jag vet inte vad jag som gör att jag att jag fastnar för just den serien men jag fascineras av deras arbetssätt att få fram mördare. Vad löjligt detta låter, alltså jag vet att allt inte stämmer in i verkligheten, men tänk vad intressant det hade varit ifall det fanns sådana yrken i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0