"Det ser lite strikt ut"

Idag har jag haft sovmorgon, otroligt skönt eftersom jag verkligen kände att jag behövde det. Även om jag bara sov en timme extra mot vad jag annars gör. Fatta egentligen vad en extra timme gör för piggheten. Dessutom bjöd min snälla mamma mig på lunch på Amigo (falafelsallad) vilket var en stor förbättring mot rotmoset i skolan.

Bad min snälla pojkvän att kolla igenom min och Emmas affisch efter ett antal ändringar. Fick reda på ett grammatiskt fel och fick även kommentaren att designen ser lite strikt ut. Skickade honom ett svar med frågan "vaddå strikt? :)" Sen fick jag världens gulligaste svar på det. "Inte så "busigt" (A) Men det är ju bra, ska ju inte se ut som ett barnkalas;) :)" Ehm... jaha älskling, har jag och Emma planerat ett barnkalas i drygt ett halvår så undrar jag om vi kommer få något betyg på det, haha.

Snart ska jag och Emma skriva ut våra barnkalas affischer och sätta upp dem över hela Mullsjö så att vi får riktigt många paket till Tanzania. Vad säger du om det, David?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0