Ett bra tag sedan?

Så kanske dags att lägga in ett riktig inlägg nu då. Första denna veckan, eller hur? Sjukt dåligt. Aja, jag tänker inte lägga några försök till ursäkter ens. Skrev geografiprov igår. Vet några fel som jag gjorde och så men vi får väl se hur det gick. Tänker inte ta ut något i förskott, är ändå rätt så nöjd med tanke på tiden vi fick på oss att öva till det. La fram det till läraren dessutom innan jag gick därifrån att jag skulle önska att få reda på det lite tidigare nästa gång och jag hoppas verkligen att vi får veta det i fortsättningen, men det får tiden utvisa.

Vad har hänt mer? David och jag har börjat kolla omkring på lägenheter och hört av oss till vissa hyresvärdar. Så nu hoppas vi enormt mycket på månadsskiftet för att se om det finns något ledigt. Vi håller helt enkelt tummarna på att det kommer upp något då.

Idag får jag nästan klara mig utan min David hela dagen. Han och hans jobbarkompisar ska åka gocart så jag får sitta här i min ensamhet och laga mat till honom istället, så vi kan käka sen när han kommer hit. Har faktiskt ännu inga planer alls på vad jag ska laga men jag antar att det vi har hemma styr en hel del. Hoppas i alla fall på att jag slipper sticka iväg till affären.

Snart blir det att ge sig av till skolan dessutom. Så jag tänkte avrunda här. Tror detta blir rätt lagom till inlägg nämligen.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0