Facebook evenemang



Då har jag och Emma skickat ut facebook inbjudan till typ alla våra vänner på FB som är inom landsgränsen under konserten. Vi hoppas på att så många som möjligt kommer att komma. Men det återstå att se. Hittills vet vi att det kommer tre personer som INTE kommer att medverka. Wiihoo, stor publik ;) Ni som kommer att komma får jätte gärna bjuda in folk/ dra med folk till konserten så att det blir mer publik. En person extra är ett plus i kanten, det är ju så vi ser på det.

Jag är sjukt glad trots allt att vi har genomfört det och kommit så himla långt med projektet. Sen kanske det var dumt att vi inte gick ut med datumet tidigare då jag vet att det datumet har dubbelbokats. Men det är sånt som händer och jag hoppas på att det går bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0