Gårdagen

Igår var det som sagt Davids födelsedag. Så efter skolan gick jag hem och vände direkt. Hann bara slänga in mig i duschen och packa snabbt ihop allt och åka. Det var en himla tur att mamma skjutsade mig till stationen eftersom tåget tydligen fastnade eller ngt i bankeryd. Hade inte varit kul att sitta där.

Var en jätte mysig kväll med taco och kladdkaketårta. Sång och presentutdelning till födelsedagsbarnet. Han fick väl ett antal t-shirtar och någon cardigan, efterrättsreceptbok och en fruktkorg... Utav mig fick David en t-shirt och en låda med proteinbars och en kruka med basilika med några tomater som dekoration. Verkade som att han blev nöjd och det är det viktigaste.

Har blivit lite mer förkyld inatt och det är lite surt. Men jag hoppas på att kunna bli frisk så småningom också. Nä, nu ska jag ta och jobba med projektarbetet litegrann...

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0