Helg på riktigt

Så hur märker man när helgen snart har kommit på riktigt? Jo, då ser man en glad Sofie som ser fram emot en härlig helg. Toppen!

Efter en seg dag i skolan så förtjänar jag en helg. Det tycker jag verkligen. Det gör min lilla mamma också som den här veckan har återtagit platsen i skolbänken för ett tag fram över. Jag tror att detta är väldigt positivt. Hon har ju chans att utveckla sig i sitt yrke som hon har jobbat i 20 år med. Dessutom tror jag att det är positivt på andra sätt också, då hon förstår min och Jonas sits bättre. Skolan idag är ju inte densamma som den var då när mamma pluggade.

Snart ska jag in till Jkpg, om bussen inte sticker för tidigt igen. Jag ska jobba i några timmar sen blir det att åka hem till David. Det blir nog bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0