Hurtig? Ja!

Så efter en lång och slitsam dag i skolan så drog jag på mig de gamla gympakläderna och tog mig en springtur ute i det fria. Ja, så hurtig var jag faktiskt. Så nu ska jag försöka återigen att komma igång ordentligt med att röra på mig. Sprang 1,5 kilometer på 12 minuter vilket jag är otroligt nöjd med då jag har utökat min springrunda. Innan sprang jag bara industriområdet runt, men nu har jag lagt till en liten bit som gör en hel del. När jag kom upp för backen så kände jag mig ändå stark och hyffsat pigg så jag beslöt mig för att utöka rundan redan nu. Vilket jag sedan ångrade när jag hade kommit in på gatorna för då var jag helt plötsligt skittrött.

Nu i efterhand kan jag säga att jag var extremt glad över att jag gjorde det. För nu kan jag ju inte med att återgå till den "gamla" rundan utan nu måste jag ju fortsätta på denna. Jag vet att jag kommer ha träningsvärk imorgon som in i norden. Jag känner nämligen av den redan nu. Kunde förrut inte ens gå i trappan utan att klaga över smärtan i låren och i magen. Så med andra ord blir jag inte rolig att tas med imorgon, haha! Otur Emma och David.

Dessutom gjorde jag müslibars nu på kvällen eftersom jag var så grymt sugen på det efter jag hade sprungit. Så på fredag när jag ska springa igen så har jag resurser. Tog lite bilder på dem som jag givetvis kommer delge er med imorgon, eller fredag. Vi får se! Men de kommer upp, de kan jag lova.

Nu så får det bli tandborstning och sen bums i säng!


Kommentarer
Postat av: David

2010-09-16 @ 21:47:15
Postat av: David

Du är så sjukt duktig älskling :) Ta inte ut dig för mycket bara, så du blir förkyld eller nåt :) Tack för barsen också, de var jättegoda! Du är bäst :)

2010-09-16 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0