Kan inte fatta att klockan är så lite

Nu är snart även denna härliga helg slut. Men på måndag då är det skola och springning som gäller. Då blir det inte några sjukligheter som det var denna veckan. Jag har faktiskt börjat kryssa av min att göra lista som är för nästa vecka. Jag har bara en sak till som jag vill hinna göra idag och det är att plugga till etikprovet. Alltså, inte särskilt mycket att plugga till men jag tror att det är en fördel att kunna det där för att få så bra som möjligt på det.

På tisdag är dessutom studiedag som då ska ägnas till broschyrutdelning i lilla, stora Mullsjö. Ah, det blir nog ganska många timmar på det ja. Men jag och Emma hoppas på solsken och värme för att det ska bli lite roligare. Fast, lite regn kommer inte hålla oss borta från att en liten broschyr glöms slinkas ned i brevlådan.

I helgen som har varit har det framförallt blivit firandes av David och hans bror, Adam. Vi spelade ett spel som hette Carassonne som var sjukt kul, men tog lite lång tid fast jag är jäkligt taggad nu på att spela det igen för nu fattar jag ju tänket. David fick skjortor, kavaj, byxor, bromsrör och presentkort samt pengar m.m. Han verkade väldigt nöjd och det är ju själva poängen. Idag har vi dessutom hunnit med så mycket att man inte fattar att klockan inte är mer än fem på kvällen. Vi har övningskört, varit en tur på A6, sprungit omkring bland Ica Maxis hyllor för att reda ut lite saker till mitt sv-tal, jag har gjort klart frågorna om kalla kriget, fixat grammatiken på broschyren, fixat med hemsidan och dessutom fixat klart krönikan till jobbet. NICE! Har hela kvällen till godo nu ju.

Så, ja nu förstår ni att jag har haft fullt upp i helgen. Men vad gör det? Är precis lika nöjd och glad ändå ju. Nu ska vi ta veckan som är framför med stormsteg så att vi kan njuta av en helg till och dessutom fira vår årsdag. Längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0