Shoppingrunda och tomatsoppa

Trots att det var lördag så vaknade jag halv åtta, alltså samma tid som jag har vaknat tidigare i veckan. Men det var skönt ändå att inte sova bort hela dagen eller hela helgen för den delen. Men trots att jag och David vaknade så pass tidigt så var vi extremt sega med att äta frukost och duscha samt andra nyttigheter. Så klockan var tolv innan jag satte mig bakom ratten och styra av mot högskolebibiloteket och sedan A6.

David var på jakt efter kallingar och något klädesplagg till jobbet. Så det slutade med en väst och tre par kallingar. Vi lyckades dessutom hitta världens mest fula par kalsonger. De var gjorda i samma material som mina jeansleggings. De blev direkt förbud på att köpa dem för David. Sen när vi kom hem så blev det att fira Davids shoppingrunda med en jätte god tomatsoppa. Riktigt  trevligt!

Så har vår lördag sett ut så här långt. Men det blir nog en promenad snart, så jag hör av mig senare.


De extremt fula och förbjudna kalsongerna som David inte fick köpa under några omständigheter.


Den mycket goda tomatsoppan som vi firade Davids shoppingrunda med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0