Through a peephole

Oredigerad:

Redigerad:



Ni som tror att denna bilden är bara något som är framställt genom photoshop tror fel. Faktiskt så är det så som rubriken säger. När jag och David var i Göteborg senast så fick jag för mig att göra det som vissa tror är fullt omöjligt, ta en bild genom titthålet i Adams lägenhet. Det var inte riktigt så omöjligt som man kan tro, men visst jag tänker inte heller ljuga och säga att det var lätt för det var det verkligen inte. Ändå är jag fruktansvärt nöjd med resultatet. Det enda som jag gjorde i photoshop var att fixa till färgerna litegrann.

Så detta är en av bild som fick gå före i kön för redigering. Men nu tänkte jag sätta igång med lite andra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0