Vardag

Känner mig lite allmänt tjurig och tråkig idag. Det roliga är jag vet liksom inte ens varför jag känner mig tjurig. Det är liksom inte ens något specifikt som har gjort mig sur. Är la bara lite trött kanske.

Nu under eftermiddagen gick jag och Emma till infocenter. Jag ringde ju dit igår angående vårt projektarbete, så vi gick dit för att scanna in bilden. Tog ganska lång tid men vi fick det gratis i alla fall som kompensation för att det krånglade, plus en förminskad utskrift. Ganska så gött. Värt att det krånglade då. Sedan upptäckte jag och Emma till förtjustning att infocenter har ett eget plakat där man kan sätta upp affisch för olika evenemang. Härligt, härligt. Så över helgen har jag i läxa att fixa en "affisch" i photoshop. Oja, here we come.

Nu tänkte jag slänga mig framför tv:n en stund och titta på bones. Sen blir det att ta tag i läxorna! Har en tills på måndag som jag behöver fixa. Annars så flyter det mesta på. Imorgon är det fredag, sen så är det helg! Jag ska försöka lägga mig lite tidigare idag också så att jag är på tipp-topp-humör imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0