Effektiv lördag...

Jag kan knappt förstå att det är lördag idag. Så som jag och David har slitit enda sedan klockan sju i morses, med tvätt, bredbandsfix och storhandling. Rätt otroligt hur mycket man hinner med på så få timmar ändå. Men visst hade det varit superskönt att ta en suuper lång sovmorgon för att sedan ta en liten prommenad i den fina solen, men det får väntas en stund till.

Att bero på med bredbandet och så har vi fått alldeles för låg bandbredd och det har fortfarande inte riktigt löst sig helt och hållet. David ringde därför ett samtal till comhem och sa till dem att det inte fungerade som det skulle och de såg att vi hade för låg bandbredd, men de lovade att ta tag i det direkt. Nu 2,5 timme senare så har de fortfarande inte fixat vårt problem... usch avskyr krångel, man vill att allt bara ska fungera ALLTID.

Oavsett vilket så kände jag ändå att det kanske var värt att sitta lite längre än vanligt för att få till ett snabbt inlägg, men visst hade det varit toppen att fixa det snabbt. Ni vet i alla fall att jag fortfarande lever, även om det har varit få livstecken de senaste. Men nu blir det ett snabbt gympass för sedan ta ett besök uppe i barnarp...

Livet är härligt, speciellt när solen lyser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0