En bra inledning på ett bra påsklov

Riktigt skönt med några lediga dagar som man verkligen kan vila upp sig på. Denna helg har vi inte heller haft någon direkt tvätt-tid vilket har inneburit sovmorgon. Vanligtvis går vi alltid upp sju på morgonen men nu sov jag faktiskt fram till halv åtta i alla fall. Idag har det blivit en del fix med att finna en present till Davids mormor som fyller 88 år. Tillslut hittade vi en riktigt fin glasskål med stenar, vatten, blommor och en fjäril i. Den var riktigt söt och jag tror att hon blev glad för den också. Dessutom har vi också börjat kolla runt lite efter några utemöbler till balkongen, lika så någon slags trall i antingen plast eller trä. Eftersom det var söndag och alla affärer stängde tidigt hann vi inte riktigt med att kolla omkring på det idag mer än några livsmedelsaffärer, men nu i början av veckan tänkte vi ta till och kolla på bland annat Jula, Biltema och några fler affärer. Om ni vet vart man kan finna sådana billigt (helst kring 100 kr/ kvadratmeter) så får ni jätte gärna tipsa!

Annars ser jag fram emot en bra påsklovsvecka. Men både imorgon och tisdag blir det jobb för hela slanten vilket är mycket tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Clas ohlsson vet jag har trall i trä, är dock inte säker på priset men det var nog ganska billigt tror jag ;)

2011-04-18 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0