För många val?

Det har varit mycket de senaste dagarna. I torsdags blev det jobb hela dagen samt fix på balkong, fredag blev träning och en visit i Mullsjö, lördag blev det tvätt, städning och besök i barnarp. Det är först idag som vi fick mycket för oss. Bortsett från handling så har jag och David investerat både i en termometer (så nu vet vi äntligen hur varmt/kallt det är ute) och varsin stegräknare. Detta ledde givetvis till en intern tävling mellan oss, inte så förvånandsvärt kanske men riktigt roligt. Ska bli extra kul när vi väl kommer igång till vardagen och ser vem som rör sig mest då (jag).

Annars har min uppdatering varit dålig, en av anledningarna till detta är att det blir en del förändringar i bloggens design snart, mycket snart. Jag har den senaste veckan suttit och arbetat fram en ny header för hand, som fortfarande inte är klar men på god väg. Det ska bli sjukt spännande att se hur den ser ut här på bloggen. En annan orsak är att vi börjar planera semestern och det är sjutton inte lätt. Först trodde vi att vi knappt skulle få några alternativ alls, men efter en stunds letande så inser vi att vi har näst intill för många alternativ. Nu har vi dock sollat dem och kommit fram till två förslag. Sunny Beach i Bulgarien eller Gran Canaria. Men det tål nog att tänkas på ett tag, tror jag. Men oavsett vad vi än väljer misstänker jag att det kommer bli svårt med maten eftersom vi är vegetarianer men det blir en upplevelse som urskiljer sig från Sverige i alla fall!

Så vad tycker ni att vi ska välja? Gran Canaria eller Sunny Beach?


Gran Canaria


Sunny Beach


Kommentarer
Postat av: Moster Kina

Härligt med utlandsresa.. Billigast att äta o handla är i Bulgarien, nackdelen är att det inte finns så mkt att se på mest byggt för turister . Mkt mer att se på Cran Canaria fin natur mm men mkt dyrare då dom har euro. Så valet är svår men jag hade nog åkt till Bulgaria ändå...

2011-04-27 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0