Glad prick

Torsdag idag och jag är en glad prick idag för jag fick ledigt. Ingen har ringt mig från jobbet så jag är rätt så glad över att slippa säga nej. Jag har faktiskt inte varit ledig nu på ett tag, utan jag har jobbat de tre senaste torsdagarna och dessför innan hade jag inte varit ledig på torsdagar knappt mer än den första torsdagen efter jullovet. Så jag är riktigt glad för att få smaka på en smula av brödbiten ledig.

Värst vad poetisk jag blev nu men saken är den att jag ska hela dagen sitta och jobba med mitt hemliga projekt och lite annat mojs. Känner mig super taggad på det och hela jag är super otålig på att vänta. Men först blir det disk och bäddning, sen så!!!


En annan glad prick som jag inte tror kommer fortsätta vara glad efter den här söta bilden...

Kommentarer
Postat av: FotografJohansson

Tack vad kul att höra! :)

2011-04-07 @ 12:11:49
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0