Så här roligt har vi det på JSK!

Onsdag idag, och halva veckan är förbi. Idag var det träningsdag så nu har jag klarat av ett av två pass den här veckan. Ganska så skönt att ha det gjort och inte skjuta upp det, men detta var nog faktiskt mitt längsta pass, två timmar. Men blev lite mer än vad det brukade också så jag hoppas verkligen på att det ska kännas ordentligt imorgon. Skolan idag kändes ganska så ovärd, delvis på grund av att vi inte hade en lärare på en lektion och jag åkte dessutom in från jönköping för en "riktig" lektion som också var saker som man hade kunnat göra hemma. Men åt andra sidan så har jag i alla fall närvaron, vilket känns bra.

Förövrigt så kom jag häromdagen på att jag inte har delat med mig någonting på bloggen om mitt nyaste intresse, nämligen styrketräning. Så jag tänkte lägga upp lite bilder så att ni får ta del av detta också. Bilderna kommer dock inte från dagens träningspass, utan det kommer från tidigare tillfällen. Enjoy! Förresten mamma, eftersom du inte trodde på mig angående fiskspelet på rodden så var jag absolut tvungen att ta kort på det i söndags för att bevisa för dig, en gång för alla att du hade FEL!



Kommentarer
Postat av: mamma

OK! Du får följa med till gymnastikföreningen och kolla om det finns där också...

2011-04-06 @ 21:52:18
Postat av: mamma

OK! Du får följa med till gymnastikföreningen och kolla om det finns där också...

2011-04-06 @ 21:53:47
Postat av: Sofie

Eller så gör jag som dig och vägrar ;) Du får väl kolla själv. Det står nog fisketävling i så fall som ett alternativ istället för att ro efter program :)

2011-04-07 @ 08:48:57
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0