söndag...igen


Söndag igen, men den här gången har jag inga större hatkänslor för denna dag. För imorgon är jag ledig, också. Eftersom vi ska göra en uppsats i engelskan fick vi välja bort en lektion att vara på, så valde jag bort måndagen. Jag har ingen annan lektion mer än mentorstiden den dagen och om vi inte har några lektioner så slipper vi den. Jag ligger ändå inte efter i något ämne så känns bara drygt att gå på den. Men tro mig, jag sitter inte sysslolös för jag kommer vara barnvakt imorgon åt Pontusen, då han fick halsfluss i fredags.

Återigen till vad som har skett idag. Jag och David åkte till mullsjö och gick tipsprommenad med mamma. David fick elva rätt, jag tio och mamma nio, detta resulterade till att han låg i alla fall först efter vi gick. Men vi får väl hålla utkik på mullsjö gymnastikföreningens hemsida under morgondagen. Annars är Pontus häe. Han hängde med oss hem och vi har spelat nintendo, målat och spelat busungar som är ett sällskapsspel. Ovanför ser ni mitt vackra verk på mig, Pontus och David...

Nä, nu  blir det till att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0