Träning och årets första...

Fy vilken härlig dag, trots att jag kanske inte riktigt hann måla som jag hade tänkt kom jag åt andra sidan ganska så långt med rättskunskapen trots att Pontus var här. En annan sak som jag också hann med idag var att träna onsdagens pass idag istället eftersom David ska åka till Göteborg på onsdag (utan mig) och jag är lite feg och inte vågar köra själv på JSK när jag vet att jag behöver hjälp. Så på träningsschemat stod bänkpress och ett magpass. David verkade lite avundsjuk och hävde ur sig att han tyckte att det var konstigt att jag kör det värsta magpasset genom tiderna när han inte är med. Om det var det värsta magpass genom tiderna betvivlar jag starkt, men vi får väl se om det var MITT värsta genom tiderna imorgon *hoppas*.

Detta firades lite sådär med årets första jordgubbsskörd. Inte vår egen, antagligen i någon annat land som har färdats en bit för de kostade bara 10 kr på coop. Men gott var det i alla fall och det fick mig att längta desto mer till sommaren och att sitta ute och käka mer och mer röda jordgubbar.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0