Är hemma igen...


Är precis hemkommen ifrån Barnarp hos ett besök hos Davids föräldrar. Jag hade med mig den ena Jimi H-skon dit för att visa (då Davids mamma Helen frågade när hon ringde sist hur det hade gått med skorna). Verkade som att det skulle bli någon beställning därifrån framöver så nu väntar jag med spänning på vilka skor som kommer här näst. Vore så fruktansvärt kul att komma igång med personliga målningar på föremål som till exempel skor.

Har inte kommit längre med målningen än det jag tidigare visade er eftersom jag precis kom hem, så det får bli imorgon istället. Dock så kommer snälla Emma och hämtar upp mig imorgon så jag kommer nog inte blogga så mycket under dagen, så det får bli under kvällen istället.

Nu ska jag ta och soova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0