En söt liten Tina


Använde pennorna H, B, 3B & 7B
Hittade en bild på min kompis Tina på Facebook som jag tyckte var så himla söt på henne. Sjukt fin tjej! Förskte i alla fall att teckna av henne med blyerts. Är faktiskt väldigt nöjd även om vissa proportionsfel existerar! Tog omkring 3-4 timmar, vilket ändå inte är så ruskigt farligt med tanke på hur pass otroligt jobbigt håret är att måla.

Den här tjejen är i alla fall medlem i samma förening som min bror UNF som står för Ungdomens Nykterhetsförbund. Jag tycker att den här föreningen är kanonbra och även om jag själv inte är medlem eller planerar att bli det heller så står jag för liknande värderingar som den här föreningen står för. Men jag tycker att den här föreningen har vissa brister och det är gällande rökning, snusning etc. Hoppas verkligen att de tar tag i det där snart så att färre ungdomar röker, för det är i princip enbart de som nuförtiden har en cigarett i handen.

Nu blev det visst en massa annat dravel, men så här blev teckningen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mamma

Otroligt bra bild! Den har du verkligen lyckats med.

2011-08-08 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0