En värmande kopp te...

Sitter just nu med en kopp te som förhoppningsvis ska göra att jag mår lite bättre. Igår kväll när jag kom hem efter skolan fick jag riktigt ordentlig halsont och det första jag tänkte var NEJ! Jag hade ju redan bokat in mig till att jobba idag så jag gick och la mig riktigt tidigt igår för att förhoppningsvis må bättre idag. Men idag tog en dunderförkyldning fart. Dock har jag varit på jobbet ändå hela dagen och det blir det imorgon också. Så därför sitter jag nu och försöker kurera mig med teet.

Visst kommer alltid förkyldningar och sjukdomar och elände när man som minst gärna vill ha dem. Som om detta inte vore nog så har vi dunder mycket problem här hemma. Inte mellan mig och David, men vår lägenhet strejkar nog från oss. Igår regnade det in IGEN, plus så ringde jag angående elen till Bygginvest som har krånglat sedan inflytt och som detta inte vore nog så är det stopp i avloppet, vilket innebär att vi inte kan diska. Så nu hoppas jag att BIV tar tag i det imorgon så att åtminstonde det fungerar som det ska.

Ja, ni vet ju det att en olycka kommer sällan ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0