Fler uppdrag trillar in

Idag har det verkligen varit en sån där kanondag och allt känns bara så himla fantastiskt. Vet att jag redan har skrivit det idag men inget idag kunde liksom göra mig på dåligt humör. Förutom att jag börjar finna lite ro i skolan så har jag även fått fler förfrågningar till uppdrag. Så just nu flödar inspirationen från alla håll och kanter.

Bilden som jag gjorde till Annica har gett mig fler möjligheter och det känns så fruktansvärt kul. Så Annica, ja det gör jag gärna. Så nu inom de kommande dagarna kommer jag antagligen vara fastklistrad vid datorn och illustrator eller vid canavasduken. Så nu vet ni vart ni kommer att hitta mig!
Uppdraget blir nu att smultron och en solros i samma stil så får vi hoppas att Annicas kollegor också blir lika nöjda som hon blev.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Var gärna med i min tävling http://presentupplevelser.com/?p=36 Tack, ha en bra dag.

2011-08-23 @ 23:48:18
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0