Hästsko...


Jag har precis varit ute och sprungit på stan och klarat av ännu ett Rookieuppdrag. Precis innan jag skulle ner i källaren och hämta cykeln som var planerat så började det ösregna, kollade snabbt bussarna men de passade inte riktigt och så känns det så skönt att bara kunna trampa hem direkt istället för att hoppas på att en buss går när man är färdig. Så jag tog cykeln och cyklade i regnet som snabbt avtog, så jag är glad så här i efterhand att jag tog cykeln.

Imorses hann jag göra denna bild ovanför. Verkar kanske konstigt, men det är faktiskt så att det är till appen, men på vilket sett som den utgör till appen tänker jag inte tala om, för det ska jag hålla hemligt ett tag till. Men så ser den bilden ut i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0