Jimi H-inspirerade skor

Nu är skissen färdig och godkänd utav pappa. Så snart ska jag sätta igång att få dem på skorna, dock måste jag städa före jag gör några roligheter, tyvärr! Men så här är tanken att det ska bli så nu får vi hålla tummarna på att det blir något liknande!


Insidan av skon ska vara en siluett av Jimi Hendrix samt hans autograf.


På utsidorna av skon så sitter det ett märke så därför gick det inte ha siluetten på utsidan (kanske är bra om jag failar med den) så istället ska det vara en fender gitarr. Eftersom jag har pluggat på en del om Jimi Hendrix igår så läste jag att han var en av dem som gjorde fender känt, men det kanske var en dålig källa. Aja, pappa är helt lost i det märket så det fick bli det och samt autografen.

Så nu vet ni vad jag kommer syssla med för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0