Jimi Hendrix-skor







Då var Jimi Hendrix-inspirerade skorna färdiga. Blev väldigt nöjd med resultatet, få väl bara hoppas att pappa blir det också! Så nu ska jag fixa och dona med min vackra pärm så att de kommer med i den också...

Även om det denna gång har gått ruskigt fort att måla dessa skor så vill jag bara påpekat att hela dagen idag har gått åt till att måla dem, så det ligger mååånga timmar bakom att måla skor. Men det var en väldigt rolig utmaning och hoppas på fler tillfällen att måla skor.

Jag tar framöver emot beställningar av skor som ska målas i det motiv som du vill ha. Det behöver inte nödvändigt vis vara en sådan modell på skorna som jag tidigare har målat utan det går att ordna det mesta. Är du intresserad av ett eget motiv så fungerar det oftast (kan komma att hända att jag känner att jag inte kommer klara ut det). Alla motiv målas i princip på frihand och kan därför ha små defekter.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ju jättebra ut!

2011-08-07 @ 15:28:13
Postat av: pappa

Jättebra! Du har verkligen lyckats, och namnteckningen ser så verklig ut!

2011-08-07 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0