Jimiupdate

Har fortsatt måla på skorna idag, kom inte jätte långt direkt eftersom jag hade lite annat jobb att fixa med också. Men jag tycker ändå att jag kom ganska så långt för att bara ha suttit i någon timme! Detaljmålning har idag stått på schemat och det har blivit en del pill med. Det är inte vilken gitarr som helst som ska målas utan Jimi Hendrix fender gitarr, som jag fann via en googlesökning. Eftersom den är sliten på både det ena och det andra stället blir det därför extra mycket fix och trix med det, men det minst lika kul för det om inte roligare!


Så här långt har jag kommit med skorna för tillfället... Som sagt en del fix och trix är det. Mitt mål inför imorgon är att bli färdig med gitarrerna i alla fall! Får väl se om jag fixar det.
Tänkte också visa er en bild på min arbetsplats. Trångt och dant men det funkar alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0