Kreativt utlopp snart kanske?

De har haft utförsäljning på ICA Maxi här i Jönköping gällande skor så jag investerade i söndags ett par nya skor för 49 kronor. Varför? Jo, för att få mig ett par egna målade skor givetvis! Jag har ändå målat två par skor nu till andra men inga till mig själv så nu känner jag att det är på tiden för det. Så den enda frågan som återstår nu är bara vad?

För övrigt så är jag nu på jobbet (the wounder av tidsinställda inlägg) och kommer jobba hela dagen innan jag är hemma igen så ni får klara er på detta inlägg tills ikväll helt enkelt. Håller tummarna nu på att min kurslitteratur kommer idag eller imorgon också! Vill öppna böckerna nu och förbereda mig inför tentorna som jag kommer ha i decmber. Nu kanske ni tänker "Åh, vilken god framförhållning hon har". Då kan jag tala om för er att det är inte någon god framförhållning, det är en SJUKDOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0