Nyhet på bloggen - Människor som inspirerar mig


Jag har under den senaste tiden tänkt en del på vilka andra bloggare som jag finner inspiration ifrån så jag satte ihop en länklista till alla dessa bloggare som jag beundrar, både mer och mindre kända bloggar. Dessa människor är de som får mig att fortsätta öva och bli bättre och bättre, framför allt inom målning men också genom foto och att få mig att känna viljan att lyckas.

Tänkte fortsätta uppdatera den här listan efterhand som jag finner mer inspiration hos andra och om du är nyfiken på dessa så är det bara att klicka på länkarna under menyn i sidebaren "Människor som inspirerar mig". Superduktiga människor måste jag säga!

Om din blogg är länkad så vill jag bara säga tack för att du ger mig inspiration och vilja att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0