Skor och tavelabstinens


Åh, vad jag är sugen på att måla ett till par skor. Kanske får lugna min abstinens genom att köpa ett par till mig och måla! Fast jag känner också väldigt mycket för att måla på duk, men måste köpa gesso först och det får jag hålla utkik efter i Lund eftersom Westers inte har fått in det än. Har väntat sedan i slutet av juni och de har ännu inte fått in det så kan ju vänta några dagar till.

Har varit på besök hos farmor idag, var ju senast i mars som jag såg henne sist tror jag? Hon visade mig att hon fortfarande hade uppe en tavla som jag målade till henne för sex år sedan. Gräslig tycker jag att den är, så jag får måla en ny till henne så att hon slipper ha uppe den så länge till. Kanske får bli mitt första tavelprojekt? Alternativt så behöver vi något till att fylla ut våra väggar med, för de ekar tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0