Skouppdrag


Idag har jag fått ett nytt skouppdrag och denna gången var det av min pappa som ville ha ett par Jimi Hendrix-inspirerade skor. Känns som en väldigt rolig grej att göra eftersom det finns så otroligt mycket som man kan förknippa detta med. Har dock inte hunnit göra någon skiss ännu på det eftersom jag har gjort en del research ikväll och har varit hemma väldigt lite, men imorgon tänkte jag sätta igång för fulla muggar.

Men idéer har jag än så länge, bara att hoppas på att jag får till det på teckningen till att börja med! Jonas fick även sina skor idag, impregnerat hans skor med någon färgfix så nu hoppas jag att de håller bättre än vad de annars skulle ha gjort. Han verkade bli väldigt nöjd i alla fall så jag hoppas att han var det genuint också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0