Under samma tak

Idag har jag jobbat hårt för att få motivet färdigt på tavlan. Allt är gjort på frihand och därav valde jag att göra siluettliknande figurer med små vita detaljer för att få den mer intressant. Så nu pryder den vår vardagsrumsvägg men jag kanske flyttar på den sen för att få det snyggare. Ville egentligen ha den på en kort vägg men den korta väggen är redan upptagen av en annan tavla.

Så det får bli en annan tid i en annan lägenhet alt. hus. Vi får väl se vad som kommer på tur helt enkelt! Jag valde att döpa den till "Under samma tak" för jag tyckte att den beskrev det som jag vill att den skulle förmedla.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Aha, blir kul att se den irl...

2011-08-26 @ 22:24:47
Postat av: Mia

Söt tavla, rolig detalj med de vita detaljerna mot de svarta siluetterna! Mvh Mia

2013-04-29 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0