Det sista matteprovet...

Idag kommer jag att ha mitt allra (förhoppningsvis) sista matteprov i historien. Jag är väldigt glad och tacksam för det, då även om kursen har varit intressant så har jag tyckt att det har varit svårt, speciellt när man har så höga krav på sig själv. Innan jag började kursen tänkte jag för mig själv att får jag bara ett godkänt så är jag nöjd. När kursen kom igång höll jag fortfarande fast vid den åsikten, då allt spelade om ett fel för att klara godkänt. Visserligen kunde jag inte låta bli att "testa på" den "svåra sidan" vilket gjorde att jag fick betydligt bättre än vad jag hade väntat mig.

Därför kan det vara så att nu under det sista provet har jag inget godkäntkrav längre, nu är det högre. Dumt? Ja! Ambitiöst? Ja! Kan sluta med att jag blir besviken, men då har jag i alla fall prövat och gjort mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bli inte besviken för att du gjort ditt bästa. Vi håller tummarna för dig!

2011-12-07 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0