Jullov

Idag har jag haft min sista lektion i skolan för denna termin. På sätt och vis känns det sorgligt att avsluta den roligaste kursen på hela året, men samtidigt väldigt skönt för att få lite ledig tid nu (FINALLY!!!!!). Dessa veckor har varit några riktigt tuffa veckor, men jag är på sätt och vis väldigt stolt över mig som genomförde dem. Slutade med en femma i matte (trots att jag inte trodde det) vilket var skönt!

Ovanför så ser ni dessutom ett grattis-kort som min kusin fick i söndag som jag hade gjort. Han fyllde 18 år igår och tog körkort idag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till mattebetyget och till att ha klarat av din första termin som högskoleelev!

2011-12-14 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0