Mammor vet minsann vad som gäller.

Nu återstår två enstaka grejer i skolan. Två. En tenta och projektarbetet. Så efter tisdag så skall bara en rapport skrivas och sedan är jag färdig i skolan, för den här terminen och det här året. Jag gjorde omprov i matematiken, för att ha chans på femman, dock verkar jag inte fått bättre än på det förra så då får det väl vara. Det är tråkigt när man ligger där precis en poäng ifrån, men samtidigt så orkar jag inte att sitta mer med matematiken över julen bara för att få det heller.

Så nu är det tentaplugg som gäller, vilket mamma antagligen hade räknat ut eftersom jag fick i min paketkalender idag en twix. Ganska så passande, eller hur?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, klart du behöver lite extra energikick då :)

Och dina småtomtar ska du förstås ha till pepparkakshuset.

2011-12-09 @ 15:24:22
Postat av: Sofie

Det blir inget pepparkakshus i år kan jag lova dig, såvida David inte tar tag i det. För jag ska bara göra roliga grejer efter nästa vecka! :)

2011-12-09 @ 18:50:53
URL: http://sofijeh.webblogg.se/
Postat av: mamma

Pepparkakshus är roliga, såvida de inte gör som vårt gjorde :(



Enligt Pontus träffades av blixten...

själv tror jag mer att huset ramlade ihop pga temperaturväxlingen. Laszlo envisades nämligen med att öppna fönstret på vid gavel vid några tillfällen

2011-12-10 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0