Tänk vad tiden går fort ibland.

Jag och David flyttade in i vår lilla lägenhet på Rosenlund för ett år sedan. För ett år sedan hade vi inga lampor uppe och vi fick klara oss på köks och toalettlampan i alla rum. Det var också för ett år sedan som vårt största nöje var att skruva ihop IKEA-möbler och hoppas på att vi inte störde grannarna för mycket.

Nu så där ett år senare så har vi lampor i alla rum, IKEA-möblerna är ihopskruvade och lägenheten känns okej. Visst kunde vi haft bättre tur med lägenhet, men det är nog så ofta som hyreslägenheter är sådana som vår. Att det regnar in genom fönstret och att elen fortfarande inte funkar trots att det har skett åtgärder är numera en vardag. Men det är två saker som jag speciellt kommer minnas och ta med mig från detta år som jag och David har varit sambos.
1. Förlovningen som skedde den femte mars (utan min vetskap) uppe i Rosengården.
2. När vi skaffade våra små kattungar
Tänk vad tiden går fort ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0