Vår vackra Kesella

Vår vackra Kesella! Ibland upptäcker man vilken tur man har med att få några fina kort på våra vildingar. Jag har ändå upptäckt att hon är den lättaste att få fina bilder på. Nu så här i efterhand är jag väldigt glad och tacksam, trots det krångel som var där då, att vi fick våra fina katter. De har gett oss så mycket glädje dessa veckor och nu kan jag verkligen inte komma ihåg riktigt hur det var innan man hade dem.

Annars så har hela dagen gått åt till att måla. Så här vill jag jobba, det är jag övertygad om. Svårt ändå att se en framtid inom att måla fysiskt, men man får vara glad för att det finns välbetalda yrken överhuvudtaget inom det ämnet. Så det är dit man får sikta och det resterande blir kvar till fritiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0