3/50

Idag har allt flytit på rätt så bra. Båda verkar ha hållt sig hyfsat friska och pigga sedan har jag även kommit en liten bit fram med mitt hemliga projekt, som fortfarande är långt kvar till mål så att säga. Statusen på det hemliga projektet är för tillfället att del tre av femtio är färdig. Som ni kanske har förstått tar varje del dessutom rätt så många timmar så det dröjer nog ett tag till innan ni får veta vad det är.

Med tanke på att jag dessutom kommer jobba hela veckan så kommer det inte finnas mycket tid under sportlovet heller att fixa lite till med det. Men jag kommer nog försöka sno lite fritid emellanåt till det ändå, på kvällar. Något annat som ni kanske själva har listat ut är trots sportlovet kommer uppdateringen här på bloggen inte bli den bästa, eftersom jag har rätt långa arbetsdagar. Men jag lovar att jag ska försöka uppdatera lite i alla fall, så det inte blir helt dött här.

Ska upp vid sex imorgon bitti så kanske bäst att sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0