6/50

Sådär, nu har jag suttit i lite drygt tre timmar och bättrat upp min status på mitt hemliga projekt. I fredags hade jag fixat ganska mycket med en del så det var bara lite kvar på den. Nu har jag även fixat två helt sprillans nya delar och jag har dessutom kommit på ett sätt att det går en smula fortare, härligt! Statusen ligger för tillfället på 6 delar av 50 st. Så än är det långt kvar till mål innan ni får veta vad det är.

David har tjuvat iväg sig till A6 och själv sitter jag här och undrar om han snart återvänder hemåt. Det börjar bli en smula tråkigt att sitta helt själv här och inte ha någon att prata med. Fast nu ringde han och sa att han blir hemma om en halvtimme, men jag tror att det mer handlar om en timme. Frågan är om man kanske ska ta en paus från datorn och lösa lite korsord?

Ja, vi kör på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0