Kesomacka med banan

Härliga tisdag, men konstigt nog har jag onsdagsfeeling i kroppen istället. Det har ju blivit lite fel med lektioner och sådant eftersom min lärare har blivit sjuk. Ingen lektion = lång sovmorgon. Det sa ingen nej till i alla fall. Igår blev jag klar med en liiiiten bit av mitt hemliga projekt, men ännu säger jag inget om det. Hade egentligen tänkt att fortsätta nu på morgonen litegrann men eftersom jag snart ska gå kändes det inte lönt. Bättre att göra det ikväll och kanske se ytterligare resultat. Jag har redan märkt av nyfikenheten, i alla fall på mamma. Lite hemlisar måste man faktiskt få ha.

Kesomacka med banan blev min frukost, en väldigt god sådan faktiskt. Jag tror faktiskt att jag ska baka en omgång till med bröd för de blev så himla goda. Kanske slänger upp receptet här sedan också. Vi får se vad som hinns med. Vi tar en dag i taget här...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Super trevlig blogg ! :)

tycker absolut du ska lägga upp receptet, skulle vilja ha ett bra recept på bröd som ja kan baka !

hoppas allt är bra, kram.

2011-02-02 @ 19:26:24
URL: http://paulinasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0