Mitt hemliga projekt



Ungefär så här mycket kan jag för tillfället avslöja från mitt hemliga projekt. Med andra ord inte speciellt mycket av helheten. Jag har suttit i kanske två timmar nu med det dock utan så himla stora framsteg, men jag har fortfarande glädjen samt avslappningen kvar med att göra det. När man tycker något är roligt så blir det att timmarna bara flyger fram utan att man egentligen vet vart den egentligen tog vägen. Kan inte ni också känna så? Bilden är inte direkt jätte avslöjande när man väl vet det stora hela av min tanke. Men den tänker jag ännu inte avslöja, utan det förblir hemligt ett tag till!

Jag börjar tycka att det är lite små kul att folk är lite frustrerade över att inte få veta vad jag egentligen sysslar med. Men nu tillbaka till arbetet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill inte veta, är inte alls intresserad. Har en massa egna hemliga projekt som jag inte tänker tala om för dig... ;)

2011-02-03 @ 21:08:59
Postat av: FotografJohansson

Ja, och snart alla hjärtans dag också ju! :D

2011-02-06 @ 18:08:55
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0