Tiden bara flög iväg, vart tog den vägen?

Till att börja med, jag BRUKAR faktiskt lägga mig i tid. Men ikväll blev det inte riktigt så. Jag BRUKAR faktiskt prioritera först att läsa på till prov och liknande, men det blev väl inte helt och hållet så nu heller. Nu kommer min långa och lite dryga förklaring till varför allt blev som det blev, alltså inte som tänkt. Så håll er i hatten!

Kom väl hem till en lägenhet som var i ganska så stort behov av städning. Därav ägnade jag ungefär 1,5 timme till att städa väldigt ordentligt speciellt köket. Det behövdes kan jag säga och det är väldigt skönt nu i efterhand att ha en fin lägenhet att komma hem till och slippa tänka på städning på ungefär en vecka. När städningen var färdig så övade jag faktiskt på till engelskaprovet som jag ska ha imorgon och det gick väl hyffsat, så håll tummarna imorgon för mig. Sedan efter den effektiva tiden tyckte jag att jag förtjänade en liten paus, för sedan skulle jag ju återgå till mitt pluggande, då denna veckan är ganska så häktisk för min del. Så blev det inte.

Istället blev det en fruktansvärt lååång paus, på ungefär 4-5 timmar som bara flög iväg mitt framför mina ögon. Ja, vad jag gjorde kan jag ju inte säga exakt men jag jobbade ju på mitt hemliga projekt. Jag har kommit på att det var ett fruktansvärt stort projekt, men det är lika kul för det. Så roligt att man glömmer bort filosofiprovet mitt i alltihopa. Men nu har jag faktiskt lagt projektet åt sidan för dagen, kanske till och med fram till helgen. Borde faktiskt plugga i första hand, dåligt Sofie! Skärpning...

Men det är nog bäst att jag skyndar mig till sängen, innan jag glömmer bort att sova också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0