Allt från bloggpaus till träning

Jag har ju haft nu en liten bloggpaus i några dagar kan man nästan kalla det. En engångsförtelse som jag inte kommer upprepa än på ett tag i alla fall. Under tiden har det inte hänt så där jätte mkt. Allt har liksom sett likadant ut hela tiden och de senaste dagarna har varit som en berg och dalbana utan någon slutstation. Jag måste säga att jag tycker att det är ganska skönt att vara tillbaka i skolan och att det framförallt är över. Nu kan man äntligen sluta tänka på det där och se framåt, så att säga.

Idag är jag i alla fall tillbaka i skolan. På väg att ta tag i gamla och nya uppgifter. Vi hade ju tydligen en del att göra i engelskan så jag bestämde mig lite så där hastigt och lustigt på morgonen att åka in och arbeta med dessa uppgifter i skolan. Börjar egentligen inte förens klockan tolv, men i skolan var jag redan till halv nio. Så nu sitter jag och ska jobba med texten "Why doesn't GM sell crack?", som är skriven av Michael Moore. Ganska så intressant text faktiskt med en del intressanta åsikter, kan man lungt säga.

Ikväll blir det träning också för hela slanten. Nej, än har jag inte gett upp med mitt nyårslöfte. Jag har hittills under detta år tränat regelbundet. Mamma verkar också ha kommit igång en del med träningen men på eget håll, men hon hade INGET löfte utan en ambition. En vettig ambition om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0