Bildag

Jag gick faktiskt upp ganska så tidigt idag, men det kommer ändå bli jobbigt att gå upp imorgon. Efter ett långt lov blir det en heldagsjobb, blandade känslor inför det men mest positiva. Efter frukosten så fortsatte jag med att öva på teorin, massor. Har även planerat att övningsköra lite grann under dagen. Spännande att se hur det kommer gå idag, men jag hoppas på att det kommer gå så sjukt bra som möjligt. Söndag är förövrigt min deppardag men idag kommer jag nog inte riktigt hinna deppa ihop så mycket över huvudtaget, har så mycket annat att tänka på.

Mastan får gå på högvarv nu, stackarn men han får vila igen det senare och vi får hoppas på att han förlåter oss. Nu blir det snart kesomacka med banan. Hm, lustig kombination men enligt David sägs den vara fantastiskt god men jag tror att jag väntar med att säga min åsikt tills efter jag har testat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0