Därför älskar jag den killen!

Gick upp betydligt tidigare idag än igår. Igår var jag uppe sent, alldeles för sent. Tror jag klev ur sängen strax efter elva. Idag var det strax efter nio, en förbättring. Hoppas i alla fall på att jag kan somna lite lättare ikväll än vad det var igårkväll men det återstår att se. David skickade mig ett litet sådär halvnördigt sms nu på morgonen, mest för att jag skulle kliva ur sängen. "Om du undrar varför det är så mörkt ute är det för att det är en 80 %-ig solförmörkelse nu under förmiddagen". Haha, därför älskar jag den killen. Det måste ju vara förståeligt?



Som jag sa igår så väntar idag en körlektion och ett möte på JP. Men nu innan dess tänkte jag öva lite på körkortsteorin och hoppas verkligen på att få lite bättre resultat på den idag, även om det var helt okej resultat igår. Har ju blivit godkänd en gång i alla fall, men nu ska vi jobba upp procenten lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0