Effektiva dagen?

Mycket som står på listan idag, trots att jag är så ledig att det smäller om det. Var uppe med tuppen och med tuppen menar jag givetvis min söta pojkvän som var lite sådär halvt försenad till jobbet. Så nu har jag hunnit få i mig lite frukost och betalat en räkning vilket känns ganska så bra! Idag blir det ingen slappardag så att säga utan så snart jag har skrivit klart detta inlägg blir det att komma igång och baka lite bröd, grahamsscones. Dessutom ska jag försöka plocka ned alla julsaker, vilket kommer nog kräva en del tid och energi. Försöka plocka undan och städa lite grann i alla fall i lägenheten och som inte det vore nog så ska jag försöka mig på en liten tripp till Mullsjö innan lunch för att sedan åka in till jkpg igen för att jobba.

En effektiv dag står på tur så att säga. Eller i alla fall hoppas jag på det men man vet kanske aldrig hur det egentligen slutar. För som det ser ut som just nu kommer jag säkert spräcka mitt ganska så detaljerat och insmockat tidsschema ganska så snabbt. Vi håller tummarna för att det går susen helt enkelt, men det vill nog till en hel del för att det ska gå bra med tidsschemat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0