Emma & träning

Emma var här tidigare idag. Kändes väldigt roligt att se henne igen, jag har faktiskt inte sett henne sedan vi slutade skolan och de har ju nästan gått tre veckor sedan dess. Då är det inte så konstigt att man har en hel del att prata igen så att säga, bland annat om mötet med Ulf. Som en del av er redan vet så har jag och Emmas projektarbete gått ut på att samla in pengar till en förskola i Tanzania, 16 000 kronor har vi fått in genom olika moment. Nu i januari har tanken varit att vi ska åka och träffa Ulf som är den missionär som håller i de praktiska trådarna gällande projektet. Han ska med andra ord se till att de går till rätt sak! Han kommer i alla fall till Sverige nu i januari, men det verkar fortfarande lite osäkert om det blir något möte eller inte. Men vi får la se hur vi löser det!

Förutom att träffa Emma har det stått träning på att göra listan, vilket det blev till. Så nu har jag en månads träning på JSK framför mig. Undra om man blir lika stark som David sen? Haha. Blir väl ett pass i helgen också, så det är bara att bereda sig på träningsvärken som lär vara befintlig imorgon och ge nya tag till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0