Första skoldagen

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator från skolan. Visst har lite ändringar skett men jag tror inte att jag tänker låsa upp denna dator med massa nya bilder m.m. Onödigt att göra det när det bara är fem månader kvar i gymnasiet. Istället får jag använda den stationära hemma och fixa och trixa med. Den datorn är ju egentligen lite bättre och säkrare när man pysslar med bilder och sådant. Får väl ta ett usb-minne som jag lägger över de saker jag ska arbeta med hemma. Krångligt men orkar inte släpa på datorn så extremt mycket som jag gör nu.

Förövrigt har jag drabbats av någon slags sommarlängtan. Ganska så tragisk med tanke på att det säkert blir lite mer vinter och kyla. Nu väntar jag på att ha min första lektion i Rättskunskap, hoppas på att det blir gött. Dessutom har jag en studiedag varje torsdag, schemalagt. Inte alla som har en sådan tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0