Hemligt projekt

Livet flyter på och det är måndag igen. Helgen flög verkligen förbi och jag märkte knappt att jag ens var ledig överhuvudtaget. Lite tråkigt att man inte riktigt märker av helgen, men förhoppningsvis går veckan lika snabbt som helgen gick. Längtar tills nästa ledighet för att få tillbringa lite mer tid med David. Men veckan började väl i alla fall bra, tycker jag. Sånglektionen är alltid lika roligt och det är faktiskt en väldigt bra start på veckan för jag blir så otroligt glad, pigg och full av energi. Jag tror att jag gick och log hela dagen idag efter mötet med Gabriella. Fick en ny låt, Dansa med vindarna. En äkta 80-tals dänga som är väldigt svår att sjunga, men det blir definitivt en utmaning.

Hade dessutom bara en lektion i skolan, vilket innebar att jag slutade 12. Min engelsklärare hade gått och blivit sjuk så det var inte mycket att göra än att ta tåget hem efter maten. Ganska så tråkigt att åka in för en lektion, men samtidigt så är det rätt okej start på veckan. Detta innebär också att jag inte har någon lektion innan maten imorgon, det är helt okej. Så onsdagen och tisdagen ser precis likadan ut för mig.

I helgen som var fick jag dessutom en rolig idé som jag verkligen ska satsa på. Dock får det förbli hemligt ett tag, innan jag vet om jag ens kommer att göra det. Kanske föresten blir hemligt ett tag till så att jag får det färdigt. Men jag håller just nu på att skriva ner alla mina idéer kring ämnet så vi får väl se vad detta leder till. Kanske blir något, eller kanske inte. Den som lever får se!

Länkar dessutom till 80-tals dängan som jag pratade om HÄR!



Kommentarer
Postat av: mamma

Har du inte hört talesättet: Har man sagt A får man säga B...



Blir ju nyfiken nu.

2011-01-31 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0