Jag har en fredagskänsla

Tre lektioner kvar tills helg, härligt! Jag längtar faktiskt tills den här helgen väldigt mycket. Kanske är ledigheten tillsammans med David som jag längtar till? Jag vet inte, men det känns fantastiskt att veckorna går så otroligt fort. Nyss var det måndag och då var tillvaron en aning mörk och helt plöstligt är det fredag och då har jag bara massa rosa moln i huvudet, ungefär.

Förövrigt fixade jag en krönika igår också så nu behöver jag inte tänka på deadlinen närmast. Så har faktiskt redan kryssat av listan som jag gjorde i förra veckan. Här är det snabba ryck som gäller. Ingen rast och ingen ro förens allt är klart! Ikväll är det träning som gäller för ett litet tag, ett kort pass blir det tydligen eftersom David ska tävla imorgon. Annars så kan vi ju sova på gymmet för vi ska ju ändå vara där imorgonbitti (skämtosido).

Nu ska jag och min fredagskänsla ha filosofi och tänka oss bort på Aristoteles...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0