Kort inlägg...

Lördag, min favoritdag i veckan. Jag och David klämde in ett träningspass på morgonen. Tanken var att det skulle bli ganska kort, typ en timme men jag tror att vi var där betydligt längre än så. Var väldigt kul i alla fall och jag tror att imorgon väntar en otrolig träningsvärk, bara vänta och se. Dessutom har vi också storhandlat idag, vilket gick ganska så snabbt. Tror nästan att det blev rekord i tid. Brukar vanligtvis ta en timme, men jag tror faktiskt att vi körde igenom rätt så snabbt!

Blir ett ganska så kortfattat inlägg nu för jag har tänkt att läsa på körkortsteorin, men jag har lite bilder att ladda upp senare. Så ni får gå och vänta med spänning ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0